Selecteer een text om voor te lezen   Click to listen highlighted text! Selecteer een text om voor te lezen

Manager HR en Organisatieontwikkeling (32 – 36 uur)

Wat ga je doen?

Je geeft direct leiding aan HR Advies, Maatschappelijk Werk en de Teamleider Personeel- en Salarisadministratie. Je ontvangt leiding van de Algemeen Directeur. Je maakt samen met de managers van Financiën & ICT en van Facilitaire Zaken deel uit van het MT Bedrijfsvoering. Je denkt actief mee over de verdere doorontwikkeling van de organisatie. Je zorgt ervoor dat de organisatie op het gebied van HR en van maatschappelijke vraagstukkengoed wordt geadviseerd en ondersteund.

Jij bent

– een energieke persoonlijkheid met een positieve inslag.

– flexibel op allerlei niveaus, zowel intern als extern.

– in staat om een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van de organisatie.

– in staat de lange termijn-visie van de organisatie te vertalen naar concrete opgaven voor HR.

Jij hebt

– academisch werk- en/of denkniveau.

– ervaring als leidinggevende op het gebied van HR.

– kennis van verandermanagement of het ontwikkelen van mensen en van organisaties? Dat vinden wij zeker een plus!

Wij bieden

– een organisatie die volop in ontwikkeling is en zich wil profileren als Expertise Centrum.

– een veelzijdige (nieuwe) functie die je samen met ons kunt vormgeven, voor 32 – 36 uur per week.

– een informele werkomgeving waar geen dag hetzelfde is en je veel vrijheid in handelen hebt.

– een divers bedrijf met collega’s met diverse achtergronden en uit meerdere culturen.

–  een salaris van maximaal € …,= bruto per maand (schaal .., op basis van 36 uur).

–  een extra keuzebudget van 17,05% voor bijvoorbeeld extra salaris of verlof.

–  een functie volgens de cao gemeenten en een pensioenvoorziening bij het ABP.

– goede secondaire arbeidsvoorwaarden conform het personeelsreglement, zoals opleidingsmogelijkheden waarmee jij jezelf kunt ontwikkelen.

– het fietsplan en sporten met korting.

– een dienstverband voor 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband.

– gezond en lekker eten in ons bedrijfsrestaurant.

Over Promen

Wij willen een steeds beter werkontwikkelbedrijf worden! Bij Promen kijken we naar wat iemand wél kan.

We werken voor 7 gemeenten en hebben een vestiging in Gouda en in Capelle aan den IJssel.

Interesse? 

Solliciteer dan vóór … met je CV en motivatiebrief via sollicitatie@promen.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Frank Rossel (Algemeen Directeur) via telefoonnummer (06).

De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats …

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Je werkt in deze functie met een kwetsbare groep medewerkers.Daarom toetsen we nieuwe medewerkers op hun gedrag. Hiervoorvragen wij een verklaring omtrent gedrag (VOG) op.

 

Click to listen highlighted text!